راهنمای خرید بهترین ماسک مو خارجی؛ ونتی پیو بهترین گزینه برای موهای شما

راهنمای مطالعه
بهترین ماسک مو خارجی

امروزه کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که حداقل یک ماسک مو روی میز آرایش یا داخل حمام خود نداشته باشد. یا اصلا نداند ماسک مو چیست. اگر نمی‌دانید چیست پیشنهاد میکنم قبل از مطالعه ادامه مطلب ابتدا مقاله ماسک مو چیست؟ را بخوانید.

خب دیگه بریم سراغ مسئله اصلی درواقع امروزه اهمیت داشتن موهایی زیبا و سالم در دنیای مراقبت از مو، برای همه ثابت شده است. به همین دلیل بسیاری به‌دنبال پیدا کردن بهترین ماسک‌ موها برای خود هستند.

درمیان انواع ماسک مو قطعا یکی از بهترین انتخاب‌ها به دلیل بسیاری از جمله مواردی که خودتان هم می‌دانید ماسک مو خارجی است. برندهای خارجی متعددی در بازار موجود هستند که هرکدام با فرمولاسیون خاص خود، وعده تقویت و درخشندگی موها را می‌دهند. اما بهترین ماسک مو خارجی کدام است؟

برندهای معتبر خارجی بسیاری ماسک مو در بازار ارائه می‌دهند. در بین این برندها می‌توان به نام‌هایی مانند پنتن، اوسرت و گلیس اشاره کرد. یکی دیگر از این برندهای معتبر، ونتی پیو است که، با ارائه ماسک موی کراتینه و ماسک موی معمولی به‌علاوه یک کرم موی ویژه 20 کاره، جایگاه ویژه‌ای در میان محصولات با کیفیت و البته مشتریان سخت‌پسند پیدا کرده است. محصولات ونتی پیو، با ترکیبات منحصر‌به‌فرد و اثربخشی فوق‌العاده‌شان، توانسته‌اند توجه بسیاری از مصرف‌کنندگان را به خود جلب کنند.

در این مطلب، علاوه‌بر معرفی ماسک‌های موی ونتی پیو، به بررسی بهترین ماسک مو های خارجی دیگر هم می‌پردازیم تا شما بتوانید بهترین گزینه را برای نیازهای خاص موی خود انتخاب کنید.

بهترین ماسک مو خارجی داخل حمام فری سولفات

بخشی از زیبایی شما مدیون موهای زیبا است. در میان انبوه ماسک‌های بازار آنچه شما را به موهای بلند و درخشان و نرم پرنسس‌های دیزنی می‌رساند ماسک موهای بدون سولفات است که می‌توانید بهترین آن‌ها را در صفحه ماسک مو بدون سولفات ببینید. البته ما در این بخش تعدادی از بهترین‌های داخل حمام را معرفی می‌کنیم. وقتی ادامه مطلب را بخوانید احتمالا می‌پرسید چرا اول ماسک ونتی پیو رو گذاشتیم ولی اگر شما هم مانند من از موهای زبر و خشن به موهایی نرم و لطیف با استفاده از ماسک ونتی پیو رسیده بودید همین کار را می‌کردید.

ماسک‌ موی ترمیمی ونتی پیو

ماسک غذای موی ونتی پیو بهترین ماسک موی خارجی

نمی‌توان در مورد بهترین ماسک مو خارجی صحبت کرد و اسمی از برند معتبر ایتالیایی ونتی پیو نیاورد. موهایتان گره می‌خورد، وز و خشک شده و حالت نمی‌گیرد؟ مدتی کوتاه از این ماسک ترمیمی ونتی پیو استفاده کنید تا از نتیجه شگفت‌زده شوید. ماسک موی ترمیمی ونتی پیو موهای آسیب‌دیده شما را ترمیم می‌کند. اگر موهای خشک شما را مانند بیمارانی تصور کنیم که چشم‌انتظار دستان توانمند یک پزشک هستند، آن پزشک ماسک موی ترمیمی ونتی پیو است. این ماسک توانایی ترمیم موهایی که آسیب دیده‌اند را دارد و با استفاده از آن می‌توانید موهایتان را به حالت اولیه خود بازگردانید. علاوه‌بر این از وز و گره مو جلوگیری کرده، تعادل فیزیولوژیک را به موهایتان بازمی‌گرداند و حالت ابریشمی موهایتان را بیشتر خواهد کرد.

ماسک موی کراتینه تکنیکا ونتی پیو

ماسک موی کراتینه تکنیکا

موهای خود را با هزینه‌ای سرسام‌آور رنگ کرده‌اید، ولی بعد از شستن، آن رنگ موی زیبا از بین رفته است. چه‌قدر با این مشکل روبه‌رو هستید؟ می‌دانیم چه‌قدر ناامید می‌شوید! راه‌حل ولی همین جاست! ماسک موی کراتینه تکنیکا، مخصوص موهای کراتینه و رنگ‌شده است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این ماسک این است که به شما کمک می‌کند تا رنگ موهایتان ماندگاری بالاتری داشته باشند. همچنین پروتئین و ویتامین‌هایی که در آن هست، همه آن چیزی که برای تغذیه مو به آن احتیاج دارید را در اختیارتان می‌گذارد و با استفاده از آن موهایی شاداب و براق خواهید داشت.

ماسک مو fortify اوسرت

ماسک مو fortify اوسرت

یکی دیگر از بهترین ماسک موها، از برند سوئدی اوسرت است. این ماسک داخل حمام برای موهای نازکی که درگیر ریزش هستند بسیار مناسب بوده و می‌تواند مشکلاتی مانند خارش سر و قرمزی پوست سر را هم التهاب می‎‌بخشد. این ماسک مو که موها را نرم و لطیف می‌کند فاقد سولفات بوده و رایحه‌ای بسیار معطر دارد.

بهترین ماسک مو خارجی بعد حمام فری سولفات

حتما شما هم روتین موهای بلاگرها را دیده‌اید. ماسکی داخل حمام و البته ماسک خارج از حمام! استفاده از ماسک مو بعد از حمام، به ویژه ماسک‌های خارجی فری سولفات، یکی از بهترین روش‌ها برای تقویت و حفظ سلامت موها هستند اما چرا استفاده از این ماسک‌ها اهمیت دارد؟ سشوار و اتو مو راه‌حل‌های جدایی ناپذیر شما برای استایل موهایتان است ولی حتما از آسیب آن‌ها هم خبر دارید! این ماسک‌ها با ترکیبات مغذی و فاقد سولفات، به ترمیم و آبرسانی عمیق موها کمک کرده و از آسیب‌های ناشی از استفاده مکرر از محصولات شیمیایی و حرارت جلوگیری می‌کنند، و موهایی نرم، براق و سالم به ارمغان می‌آورند.

درمانگر مو 20 کاره ونتی پیو

درمانگر بیست کاره ونتی پیو

احتمالا تصور کرده‌اید وقتی می‌گوییم ماسک چندمنظوره یعنی نهایت 5 کار را همزمان انجام دهد؟ در اینجا می‌خواهیم ماسکی را معرفی کنیم که یک متخصص درمانی است. یک ماسک مو که می‌تواند 20 کار را همزمان روی موهایتان انجام دهد. هر مشکلی که با موهایتان دارید این ماسک موی ونتی پیو می‌تواند آن را برطرف می‌کند. وزی، موخوره، ریزش مو، خشکی، کم حجمی، ریزش مو، شوره سر؟ این موارد فقط چند نمونه از کارایی این محصول فوق‌العاده است. شما می‌توانید ویژگی‌های دقیق این ماسک را در کنار دو ماسک داخل حمام ونتی پیو در صفحه معرفی بهترین ماسک مو بدون سولفات ببینید.

ماسک مو گلد پنتن مدل Onarici

ماسک موی پنتن

ماسک مو گلد پنتن مدل Onarici یک گزینه مناسب برای مراقبت از موهای خشک، وز و آسیب‌دیده است. این ماسک موی بعد از حمام، با ترکیبات روغن آرگان، پروتئین و ویتامین‌های گروه B، می‌تواند ساقه مو را تغذیه کرده و به ترمیم، تقویت و استحکام ساقه و ریشه موها کمک می‌کند.
این محصول با آبرسانی و ترمیم سریع موها پس از استفاده، موها را در برابر عوامل آسیب‌زای محیطی محافظت کرده و از وز شدن و موخوره پیشگیری می‌کند.

کرم مو کراتینه گلیس مخصوص موهای آسیب‌دیده

ماسک گلیس

اگر موهای خشک، وز و آسیب‌دیده دارید، کرم مو کراتینه احیا کننده موهای آسیب‌دیده گلیس هم محصول مناسبی است. این ماسک مو با ترکیبات خود شامل کراتین مایع، روغن آرگان، روغن دانه گل خشت، روغن هسته ماکادمیا و روغن زیتون، تا 95% موخوره را درمان کرده و وز مو را برطرف می‌کند.

ماسک مو گارنیه Botanic Therapy

ماسک موی گارنیه

ماسک مو گارنیه مدل Botanic Therapy حاوی عصاره عسل، مناسب موهای آسیب‌دیده است و با ترکیبات گیاهی خود موجب نرمی و سلامت موها می‌شود. این ماسک با استفاده از عسل و پروپولیس رطوبت موها را حفظ کرده و از خشکی و شکنندگی جلوگیری می‌کند. همچنین با خاصیت ضد باکتری و آنتی‌اکسیدانی، مانع از شوره، اگزما و موخوره می‌شود و درخشش و سلامت موها را بهبود می‌بخشد.

مقایسه انواع برندهای خارجی و معرفی بهترین برند ماسک مو خارجی

مقایسه بهترین برندهای ماسک مو خارجی

در جدول زیر می‌توانید مزایا و معایب ماسک‌هایی را که در بالا معرفی کردیم را مشاهده کنید.

برند/محصولمزایامعایبکاربرد
درمانگر مو 20 کاره ونتی پیورفع وزی، موخوره، ریزش مو، خشکی، کم‌حجمی، شوره سر و موارد دیگرمناسب برای انواع موها با مشکلات مختلف، خارج از حمام
ماسک مو گلد پنتن مدل Onariciتغذیه و تقویت موهای خشک و وز، ترمیم ساقه و ریشه مو، محافظت در برابر عوامل آسیب‌زای محیطیممکن است برای موهای بسیار نازک سنگین باشدمناسب برای موهای خشک و آسیب‌دیده، خارج از حمام
کرم مو کراتینه گلیسدرمان موخوره و وز مو، آبرسانی و نرم‌کننده قوی، ترکیبات شامل کراتین مایع و روغن‌های طبیعیاستفاده مکرر ممکن است باعث سنگینی موها شودمناسب برای موهای خشک و آسیب‌دیده، خارج از حمام
ماسک مو گارنیه Botanic Therapyنرم‌کننده و آبرسان قوی، خاصیت ضدباکتری و آنتی‌اکسیدانی، ترکیبات طبیعی حاوی عصاره عسلممکن است برای موهای چرب مناسب نباشدمناسب برای موهای آسیب‌دیده، داخل حمام
ماسک موی ترمیمی ونتی پیوترمیم موهای آسیب‌دیده، جلوگیری از وز و گره مو، بازگرداندن تعادل فیزیولوژیک موهامناسب برای موهای آسیب‌دیده و خشک، داخل حمام
ماسک موی کراتینه تکنیکا ونتی پیوماندگاری بالای رنگ مو، تغذیه و تقویت موها با پروتئین و ویتامین‌ها، افزایش شادابی و براقیت موهامناسب برای موهای کراتینه و رنگ‌شده، داخل حمام
ماسک موی fortify اوسرتمناسب برای موهای نازک و دارای ریزش، کاهش خارش و قرمزی پوست سر، نرم‌کننده و لطیف‌کننده مورایحه قوی که ممکن است همه‌پسند نباشدمناسب برای موهای نازک و آسیب‌دیده، داخل حمام

از نظر من که تجربه استفاده از محصولات ونتی پیو را داشته‌ام یکی از بهترین برندهای ماسک مو خارجی ونتی پیو است ولی بیایید در مورد این برند صحبت نکنیم. اول از همه باید توجه کنید که شما با چه هدفی ماسک مو را می‌خرید؟ آیا به‌دنبال نرمی موها هستید یا از موخوره رنج می‌برید؟ اگر همزمان از چند مشکل رنج می‌برید احتمالا استفاده از ماسک‌های چند منظوره برای شما مناسب‌تر هستند. به‌یاد داشته باشید ترکیبات ماسک مو در انتخاب شما باید تاثیرگذار باشد.

اگر سولفات یا پارابن را در ترکیبات ماسک مو دیدید بهتر است در مورد خرید آن اندکی صبر کنید. در نهایت باید بدانید که ممکن است در میان بهترین برندهای ماسک مو خارجی در نهایت یک برند برای موهایتان مناسب‌تر باشد و بهتر جواب دهد. این موارد توصیه‌های کلی بودند اما در ابتدای متن گفتم ونتی پیو انتخاب اول و آخر و از نظر من بهترین ماسک مو بدون سولفات است. می‌خواهم در ادامه بگویم چرا این برند را انتخاب می‌کنم؟

ماسک موی خارجی بخرید، اما با آگاهی! ویژگی‌های مهم هنگام خرید ماسک مو

انتخاب بهترین ماسک مو خارجی

وقتی وارد فروشگاه می‌شوید، چه اینترنتی چه فیزیکی، باید به چه نکاتی برای خرید توجه کنید؟ بیایید این نکات را باهم بررسی کنیم:

  • ترکیبات فعال: به دنبال ماسک‌هایی باشید که حاوی مواد مغذی مانند کراتین، روغن‌های طبیعی (آرگان، نارگیل)، ویتامین‌های E، B5 و پروتئین‌ها باشند.
  • نوع مو: ماسک مناسب برای نوع موی خود را انتخاب کنید. موهای خشک و آسیب‌دیده نیاز به رطوبت و تغذیه دارند، در حالی که موهای چرب نیاز به تعادل چربی و پاکسازی دارند.
  • هدف استفاده: اگر به‌دنبال تقویت مو، حفظ رنگ، نرم‌کنندگی یا حجم‌دهی هستید، ماسکی را انتخاب کنید که این نیازها را برآورده کند.
  • عدم وجود مواد مضر: از ماسک‌هایی که حاوی سولفات‌، پارابن‌ و سیلیکون‌های مضر هستند، اجتناب کنید.
  • حالا که با انواع و مواردی که باید هنگام خرید به آن‌ها توجه کنید آشنا شدید وقت شناختن بهترین ماسک موهای خارجی بازار است.

انتخاب بهترین ماسک مو خارجی برای موهای شما

در دنیای پر از محصولات مراقبت از مو، انتخاب ماسک مناسب می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. هر کدام از ماسک‌های معرفی شده، ویژگی‌ها و مزایای خاص خود را دارند. اما چرا ونتی پیو به عنوان یک برند ایتالیایی، جایگاه ویژه‌ای در میان محصولات مراقبت از مو پیدا کرده است؟

چند ماسک مو که هرکدام از بهترین‌های بازار هستند را در بالا معرفی کردیم، حال بیایید دقیق‌تر آن‌ها را بررسی و با ونتی پیو مقایسه کنیم. ماسک موی fortify اوسرت برای موهای نازک و درگیر ریزش مو مناسب است، اما برای موهایی که به شدت آسیب دیده‌ هستند کارایی بالایی ندارد، در‌صورتی که ماسک ترمیم‌کننده ونتی پیو حتی برای شدیدترین آسیب‌های مویی موثرتر عمل می‌کند.

ماسک مو گلد پنتن برای آبرسانی و ترمیم موهای خشک مناسب است، اما همانطور که از ویژگی‌های ونتی پیو مشخص است این برند طیف گسترده‌تری از مشکلات مو را پوشش می‌دهد. کرم مو کراتینه گلیس هم برای موهای آسیب‌دیده مناسب است، اما ونتی پیو با فرمولاسیون پیشرفته‌تر خود، توانسته نتایج بهتری را ارائه ‌دهد.

در نهایت ماسک مو گارنیه برای موهای آسیب‌دیده و شکننده مناسب است، اما ونتی پیو با ترکیبات طبیعی‌تر و موثرتر، موها را به طور عمیق‌تری تغذیه می‌کند. در حالی که سایر برندها نیز محصولات خوبی ارائه می‌دهند، ونتی پیو با ترکیبی از ترکیبات طبیعی، فناوری پیشرفته و نتایج اثبات شده، به‌عنوان یکی از بهترین برندهای ماسک مو در جهان شناخته می‌شود. اگر به دنبال محصولی هستید که بتواند به طور کامل به موهای شما رسیدگی کند و آن‌ها را به حالت اولیه خود بازگرداند، ونتی پیو بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

سوالات متداول

هنگام خرید ماسک مو خارجی باید به چه نکاتی توجه کنید؟

برای خرید بهترین ماسک مو خارجی ترکیبات، نوع مو و هدف استفاده را مورد توجه قرار دهید. به‌علاوه توجه داشته باشید ماسک حاوی مواد مضری مانند سولفات یا پارابن نباشد.

ماسک مو در چه انواعی در بازار وجود دارد؟

ماسک مو دخل حمام، خارج از حمام، چندمنظوره، آبرسان، پروتئینه، محافظ موهای رنگ‌شده

بهترین ماسک مو خارجی در بازار کدام برند است؟

برندهای خارجی معتبری در بازار وجود دارند ولی به دلایل زیادی ازجمله ترکیبات طبیعی، فناوری پیشرفته و نتایج اثبات شده ونتی پیو را می‌توانیم یکی از بهترین برندهای ماسک مو خارجی بدانیم.

تصویر مژگان شمیرانی
مژگان شمیرانی
دغدغه‌ من ناشی از مشکل همیشگی من با وب فارسی بود و تمام تلاشم را کرده‌ام تا مطالبی جامع و مخاطب پسند، در راستای افزایش سلیقه مخاطب در خواندن مطالبی جذاب بنویسم. باشد که موفق باشم!
راهنمای مطالعه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *