logo
pic for hero

ماسک غذای مو ونتی پیو

(دیدگاه کاربر 3)

ویژگی های محصول:

  • حجم: 500ml
  • ساخت ایتالیا
  • چرا غذای مو؟ سرشار از مواد مغذی
  • درصد نرم‌کننده خیلی بالا
  • ضد وز و ضد گره قوی
  • مناسب و عالی برای موهای خشک و آسیب دیده
  • بدون سولفات و پارابن
  • استفاده داخل حمام
  • احياء موهاى ضعيف و حساس
  • حفط تعادل فیزیولوژیک مو
  • افزايش حالت ابريشمى و درخشندگى موها
  • مراقبت از مو با خاصيت بازسازى عمقى و ترميم كوتيكول مو
  • دارای رایحه‌ای دل‌پسند

592,000 تومان

شناسه: h-mk دسته بندی:
شناسه: h-mk دسته بندی:
قبل از خرید مشاوره تلفنی بگیرید!
مشاوره تلفنی با کارشناسان ونتی پیو در زمینه پوست و مو

آبرسانی و تغذیه موها نقش مهمی‌ در سلامت و به خصوص ترمیم موهای خشک و آسیب‌دیده دارد. اگر از ابزارهای حالت‌دهنده حرارتی زیاد استفاده می‌کنید، رسیدگی و آبرسانی به موها حتی بیشتر ضروری است. اغلب اوقات استفاده از نرم‌کننده به تنهایی برای از بین بردن خشکی، وز و موخوره کافی نیست و لازم است از ماسک مو برای موهای خشک نیز استفاده کنید. ماسک موی ترمیمی ونتی پیو که به غذای مو معروف است، علاوه بر تامین رطوبت عمیق مو، آن‌ها را بسیار نرم و لطیف می‌کند. این ماسک مو برای موهای خشک و آسیب دیده بهترین گزینه است. درصد نرم‌کنندگی بالای این محصول موجب شده که این ماسک شدیدا دارای خاصیت ضد وز و ضد گره باشد و بعد از هر بار استفاده، از لطافت موهایتان شگفت‌زده شوید.

با توجه به غلظت‌ بیشتر روغن‌ها و چربی‌ها در این محصول نسبت به نرم‌کننده‌های معمولی، این ماسک مو برای موهای وز و آسیب دیده و بسیار خشک مناسب است و توصیه می‌شود برای موهای چرب استفاده نشود. نکته دیگر این است که در هنگام استفاده از ماسک مو ترمیمی ونتی پیو در داخل حمام، مراقب باشید که به ریشه نرسد و فقط ساقه‌ها را به ماسک مو ضد وز آغشته کرده و سپس آبکشی کنید. همچنین باید بدانید که در این محصول مواد مضری مثل سولفات و پارابن وجود ندارد. در ادامه، در مورد اینکه تاثیر ماسک مو برای موهای خشک و وز چیست و نحوه استفاده از آن برای حالت دادن عمیق مو می‌پردازیم.

نحوه استفاده از ماسک غذای مو ونتی پیو

با نکات زیر نحوه استفاده از ماسک مو از ماسک مو ترمیمی ونتی پیو را بیاموزید!

استفاده از ماسک مو برای موهای خشک

مرحله 1: موها را مانند همیشه شامپو کنید.

مهم است که قبل از استفاده از ماسک مو برای موهای وز و آسیب دیده، تمام آلودگی‌ها و مواد زائد را از روی موهای خود پاک کنید؛ بنابراین موهای خود را مانند همیشه با شامپو بشویید.

مرحله 2: از ماسک مو استفاده کنید.

عد از شستن موها، با پیروی از دستورالعمل‌های روی بسته بندی، از ماسک مو استفاده کنید. دقت کنید که ماسک را فقط از قسمت میانی ساقه تا انتهای موهای خود بمالید و از رسیدن آن به پوست سر و ریشه خودداری کنید.

مرحله 3: 3-5 دقیقه روی موها بگذارید.

اکثر ماسک‌های مو داخل حمام زمانی در حدود 5 دقیقه بیشتر نباید روی موها بمانند، اما حتما راهنمای روی محصول را بررسی کنید تا مطمئن شوید که چه مدت باید ماسک روی موهایتان باقی می‌ماند.

مرحله 4: ماسک مو را آبکشی کنید.

پس از اتمام زمان استفاده از ماسک مو برای موهای خشک و آسیب دیده، آن را با آب بشویید تا پاک شود.

مرحله 5: موها را با حوله خشک کنید و مدل دهید.

در پایان روتین مراقبت از مو، به سادگی موهای خود را خشک کرده و طبق معمول حالت دهید!

چرا باید از ماسک مو برای موهای خشک و وز ونتی پیو استفاده کنیم؟

همان‌طور که ما بدن خود را تغذیه می‌کنیم، موها هم باید تغذیه شوند. این محصول با داشتن مواد مغذی که به طور کاملا هوشمندانه و هدفمند طراحی شده است، همه چیزهایی را که برای تغذیه موهایتان می‌خواهید، دارد. روغن آرگان موجود در ماسک مو ترمیمی ونتی پیو در بازسازی عمیق و ترمیم کوتیکول‌های آسیب دیده مو نقش بسزایی دارد. این ماسک موی مخصوص موهای خشک و آسیب دیده که علاوه بر این‌که یک غذای کامل برای موهای شماست، بوی بسیار خوشایند و دلنشینی هم دارد محصول ایتالیا بوده و در حجم 500 میلی‌لیتر عرضه شده که حجم مناسبی است.

بنابراین خرید ماسک مو برای موهای خشک از برند ونتی پیو با توجه به خواص، حجم و میزان استفاده که نهایتا 2 بار در هفته است، یک خرید بسیار مقرون به صرفه برای شما خواهد بود. همچنین ماسک دیگری نیز در سبد محصولات ونتی وجود دارد به نام ماسک مو تکنیکا؛ برای مشاهده تمام ماسک‌ها و محصولات این دسته به صفحه دسته بندی ماسک مو بدون سولفات مراجعه کنید.

چند وقت یکبار باید از ماسک مو برای موهای خشک استفاده کرد؟

ماسک مو برای موهای خشک و وز - ونتی پیو

اگرچه موهای آسیب دیده به آبرسانی بیشتری نسبت به سایر انواع مو نیاز دارد، اما استفاده مکرر و بیش از حد از ماسک‌ مو برای موهای خشک هم می‌تواند آسیب بیشتری به موها وارد کند. در صورت استفاده زیاد و نادرست، ماسک مو برای موهای خشک و وز می‌تواند به جای آبرسانی به مو، موها را بیش از حد چرب کند یا منجر به تجمع محصول شود که سنگینی موها و گاهی ریزش را در پی دارد. توصیه می‌شود یک یا دو بار در هفته از ماسک غذای مو ونتی پیو استفاده کنید و دستورالعمل‌های روی بسته بندی را برای بهترین نتیجه دنبال کنید.

نظرات مشتریان

3 دیدگاه برای ماسک غذای مو ونتی پیو

  1. سارا

    توصیه میکنم چند ماه استفاده بشه تا تاثیر دائمش رو ببینین

  2. نگار

    ماسکش برای بیرون حموم هستش؟

    • پشتیبانی سایت ونتی پیو

      نگار جان این ماسک نیاز به آبشکی داره و برای داخل حمومه فقط

  3. فاطمه سادات

    خیلی خوبه به شرطی که تو استفاده ازش زیاده روی نشه و هر روز استفاده نشه چون موها خشک میشه

    • پشتیبانی سایت ونتی پیو

      فاطمه سادات عزیز کلا هیچ محصولی رو نباید هرروز استفاده کرد.
      حتی پیشنهاد می کنم هر روز موهاتون رو نشورید چون حتی آب هم هرروز میتونه برای مو مضر باشه به این دلیل که آب قدرت شویندگی بسیار بالایی داره.
      استفاده ماسک موها رو حداکثر دو بار در هفته و شستن موهم حداکثر سه بار در هفته باشه بهترین روتین میتونه باشه

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قبل از خرید مشاوره تلفنی بگیرید!
مشاوره تلفنی با کارشناسان ونتی پیو در زمینه پوست و مو