logo
pic for hero

قیمت و خرید شامپو بدون سولفات

قیمت :1,150,000 تومان
امتیاز مصرف کنندگان
4.33/5
قیمت :469,000 تومان
امتیاز مصرف کنندگان
5.00/5
قیمت :1,150,000 تومان
4.33/5
قیمت :469,000 تومان
5.00/5

خرید شامپو بدون سولفات راه‌حل بسیاری از مشکلات موهای شما! شامپو بدون سولفات ونتی پیو به‌طور تخصصی برای موهای دکلره شده، رنگ شده و کراتینه شده فرموله شده است. همچنین این شامپو برای موهای خشک، به‌علاوه رهایی از شوره سر، بسیار کاربردی است.
اگر تا به حال از مشکلاتی مانند موهای خشک و آسیب‌دیده رنج برده‌اید، ممکن است، مقصر در حمام شما باشد. اما نگران نباشید، زیرا قهرمانی در دنیای مراقبت از مو وجود دارد، که نام آن شامپو بدون سولفات ونتی پیو است.
بیایید مشکل را دقیق‌تر بررسی کنیم، سولفات‌ها شوینده‌هایی هستند، که به‌دلیل توانایی خود، در از بین بردن کثیفی و روغن شناخته می‌شوند، اما همین ویژگی، اغلب رطوبت ضروری موها را نیز از بین می‌برد و آن را خشک و آسیب‌پذیر می‌کند. این موضوع، منجر به یک چرخه معیوب می‌شود:
موهای خشک نیاز به محصولات بیشتر و به‌طور ناخواسته به شامپوهای حاوی سولفات بیشتری نیاز دارند. اما راه‌حل چیست؟ شامپو بدون سولفات می‌تواند نجات‌دهنده شما باشد.


بسیاری از افراد به این قسمت که می‌رسند، در مورد قیمت شامپو بدون سولفات اظهار نگرانی می‌کنند، ولی باید بدانید که شما با خرید شامپو بدون سولفات، روی موهایی شاداب و درخشان سرمایه‌گذاری می‌کنید. مزایای بلندمدت موهای سالم و شاداب، بسیار بیشتر از هزینه‌های کوتاه‌مدت است.
حالا به قهرمان خودمان، ونتی پیو برگردیم. این قهرمان بدون سولفات، نه‌تنها سولفات‌ها را از بین می‌برد، بلکه با ترکیبی از مواد مغذی، موهای شما را نیز نرم می‌کند. شامپو بدون سولفات ونتی پیو فقط یک محصول مراقبت از مو نیست، بلکه برای کسانی که به دنبال خرید شامپو فری سولفات هستند، یک تغییر دهنده بازی است.
اگر از موهای شکننده و غیرقابل‌کنترل خسته شده‌اید و می‌خواهید همه‌چیز را در مورد دنیای شامپوهای بدون سولفات خارجی از جمله قیمت شامپو بدون سولفات خارجی کشف کنید، با ما همراه باشید.

موی سالم منتظر است! خرید شامپو بدون سولفات را به تعویق نیندازید!

خرید شامپو بدون سولفات ونتی پیو

شامپو بدون سولفات ونتی پیو با فرمولاسیون منحصر‌به‌فرد خود، یک محصول بدون سولفات است که مختص موهای رنگ شده، کراتینه و دکلره شده است. این شامپو باعث درخشندگی موها می‌شود و آسیب‌پذیری موها را پس از کراتینه به حداقل می‌رساند. علاوه‌بر‌این، از دیگر ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد‌ این شامپو بدون سولفات خارجی می‌توان به کمک به ثبات رنگ مو و درخشش موها اشاره کرد.

شامپو بدون سولفات، یک انتخاب هوشمندانه برای مراقبت از موها و مواجهه با مشکلات مربوط به موهای خشک، نازک یا موهای رنگی است. این نوع شامپوهای بدون سولفات، مواد شوینده ملایم‌تری دارند، که به موها کمترین آسیب را وارد می‌کنند و رنگ مو را حفظ می‌کنند.
همچنین، این شامپوها به‌خوبی موها را از آلودگی‌ها و روغن‌های غیرضروری پاک می‌کنند. با استفاده از شامپو بدون سولفات، می‌توانید موهای نرم‌تر و لطیف‌تری داشته باشید. اگر دنبال محصولی با کیفیت و مطمئن برای مراقبت از موهایتان هستید، خرید شامپو بدون سولفات خارجی یک گزینه بی‌نظیر است. در میان شامپوهای مختلف خارجی یکی از بهترین برندهای حال حاضر که به سبب داشتن نمایندگی در ایران می‌توانید از کیفیت آن مطمئن باشید، برند ایتالیایی ونتی پیو است. این برند با تکنولوژی که در ساخت خود به کار گرفته است هم باعث تمیزی کافی موهایتان خواهد شد و هم به واسطه استفاده از آن، زیبایی و سلامت را یک جا خواهید داشت.

کیفیت یا صرفه‌جویی؛ قیمت شامپو بدون سولفات

قیمت شامپو بدون سولفات خارجی ونتی پیو

قیمت شامپوی فری سولفات، به‌طور معمول کمی بالاتر از شامپوی معمولی است. همین باعث شده تا برند‌های تقلبی و سودجو، به‌راحتی و با استفاده از عدم آگاهی خریدار محصولات بی‌کیفیت را، با قیمت پایین‌تر راهی بازار کنند. در این میان برند‌های معتبر جهانی چون ونتی پیو، محصولات اصیل و با کیفیت‌تری را برای شما تدارک دیده‌اند.
شما نیز می‌توانید با بررسی یا یک بار خرید شامپو بدون سولفات ونتی پیو مطمئن شوید، که این برند کیفیت را فدای قیمت نکرده است. ونتی پیو یک برند ایتالیایی است، که تنها وارد‌کننده محصولات آن در ایران شرکت ما است. از این رو این محصول برای تمام افرادی که به دنبال خرید شامپو بدون سولفات هستند، می‌تواند انتخاب خوبی باشد. لازم به ذکر است در این فروشگاه، این محصول را، در دو حجم 250میل و 1000میل عرضه می‌کنیم.

علامت شامپو فری سولفات

همه آنچه شما باید بدانید! شامپو بدون سولفات چه چیزی است؟

استفاده از شامپو بدون سولفات برای مو

همین ابتدای متن باید گفت، منظور از شامپو فری سولفات، همان بدون سولفات است. سولفات به نمک‌هایی گفته می‌شود، که از واکنش اسید سولفوریک با مواد شیمیایی به‌وجود می‌آید. این مواد به عنوان شوینده و پاک‌کننده استفاده می‌شوند و خاصیت اصلی آن‌ها ساختن کف بیشتر هنگام شامپو زدن و استحمام است.
دو نوع پرطرفدار سولفات‌ها «SLS» و «SLES» نام دارند، که از روغن‌های گیاهی بوجود می‌آیند و در شامپو‌ها استفاده چشم‌گیری دارند. قابلیت پاک‌کنندگی و ساختن کف این مواد، به از بین بردن چربی و آلودگی‌های مو‌ها کمک زیادی می‌کند. باتوجه به محبوبیت بالای شامپوهای فری سولفات، خرید شامپو بدون سولفات خارجی به‌ویژه، به سبب کیفیت بالا بسیار مورد توجه قرار گرفت.

باز کردن اسرار! شامپو بدون سولفات و پارابن چیست؟

می‌خواهید با یک تیر دو نشان بزنید و با خرید شامپو بدون سولفات و پارابن سلامت موهایتان را تضمین کنید؟ شامپوی ونتی پیو جدای از این که فاقد سولفات است، پارابن نیز ندارد. پارابن‌ها، مواد مضری هستند، که در تولید مواد آرایشی و بهداشتی از آن‌ها استفاده می‌شود.
پارابن در واقع یک محصول نگه دارنده است، که از ترکیب پاراهیدروکسی بنزوات‌ها یا استر‌های پاراهیدروکسی بنزوئیک اسید ساخته می‌شود. پارابن، یک ماده‌ی ارزان قیمت است و به همین دلیل در محصولات آرایشی و بهداشتی به وفور مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما در شامپو بدون سولفات خارجی ونتی پیو از این خبرها نیست و کیفیت فدای قیمت ارزان نشده است.

نبرد شامپوها؛ تفاوت شامپو سولفات فری و و سولفاته

تفاوت شامپو سولفات فری و و سولفاته

اگرچه سولفات‌ها برای پاک‌کنندگی و تمیز کردن مو‌ها بسیار مؤثر هستند؛ اما می‌توانند چربی طبیعی پوست و مو را نیز از بین ببرند. از بین رفتن چربی مو‌ها، باعث کاهش رطوبت، درخشندگی و سلامت مو‌ها می‌شود و در طولانی‌مدت باعث بروز آسیب‌های جدی خواهد شد. در نتیجه، مو‌هایتان با استفاده مداوم از شامپو‌های حاوی سولفات، خشک و شکننده می‌شوند.
از این رو به‌عنوان راه‌حلی کاربردی برای خشک نشدن مو‌ها، شامپو‌های فاقد سولفات به بازار عرضه شده است. شما با خرید شامپو فری سولفات ونتی پیو، علاوه‌بر موهایی زیبا، سلامت موهایتان را نیز تضمین می‌کنید.

فریب نخورید! نحوه شناخت شامپو بدون سولفات چگونه است؟

چطور باید بین خیل عظیم شامپوها، شامپو بدون سولفات را روی طبقه شامپوها انتخاب کنید؟ در این بخش به نکاتی کاربردی برای نحوه شناخت شامپو بدون سولفات اشاره می‌کنیم:
برای تشخیص شامپو بدون سولفات کافی است لیبل را بررسی کنید، روی لیبل دنبال کلماتی مانند SLS یا ALS free بگردید. به‌علاوه آمونیوم لوریل سولفات، سدیم لوریل اتر و سدیم لوریل سولفات را نیز نباید در ترکیبات ببینید. اگر قیمت شامپو بدون سولفات به‌طرز عجیبی پایین بود، به شک بیفتید و نکات گفته شده را به خاطر بیاورید.

چرا شامپو بدون سولفات محبوب است؟ خواص شامپو بدون سولفات را بشناسید!

خواص شامپو فری سولفات خارجی برای مو

شامپو بدون سولفات، یکی از ملایم‌ترین مواد شوینده در روتین مراقبت از موها است و در واقع اولین قدم در روتین مراقبت از مو‌ها محسوب می‌شود. شامپو‌های فاقد سولفات در مقایسه با شامپوهای حاوی سولفات، بسیار ملایم هستند و به هیچ عنوان به مو‌ها آسیب نمی‌رسانند، در عین حال مو‌ها را به خوبی پاک می‌کنند. در نتیجه مو‌های آسیب‌دیده فرصت احیا پیدا می‌کنند و مو‌ها درخشان‌تر و سالم‌تر می‌شوند.

چه زمانی باید به فکر استفاده از شامپو فری سولفات افتاد؟

چرا باید از شامپو بدون سولفات استفاده کنیم؟

شامپو حاوی سولفات به پوست و مو آسیب زیادی وارد می‌کند. به همین دلیل، در صورت داشتن مشکلات پوستی مثل اگزما، درماتیت تماسی، روزاسه یا موارد دیگر، شامپو‌های حاوی سولفات می‌توانند مشکلات شما را تشدید کنند. در این موارد خرید شامپو بدون سولفات، برای افراد دارای پوست و موی حساس و آسیب‌دیده مناسب‌ترین گزینه است.
برخی از علائم مهم حساسیت به سولفات عبارتند از:

  •  خارش
  • بثورات (ضایعه) پوستی
  • قرمزی و خارش پوست سر
  • التهاب پوست

نکته مهم: بروز آلرژی روی پوست سر ممکن است، به‌دلیل عوامل دیگری غیر از سولفات باشد. با پزشک متخصص مشورت کنید تا مشخص شود به ماده سولفات حساسیت دارید یا خیر.

 

استفاده از شامپو بدون سولفات برای چه کسانی مناسب است؟

این شامپو، برای تمامی افراد، با هرنوع پوست و مویی مناسب است و شما با استفاده از آن‌ها موهایی نرم‌تر، درخشان‌تر و سالم‌تر خواهید داشت. اما استفاده از این محصول برا یچه کسانی واجب است؟ اگر پوست و مویی آسیب‌دیده دارید یا به مشکلاتی که در بالا اشاره کردیم مبتلا هستید، بهتر است سریع‌تر به‌ فکر تغییر شامپو خود باشید.

آغوش گرم شامپو فری سولفات برای موهای رنگ شده

اگر مو‌هایتان را رنگ یا دکلره کرده‌اید، شامپو‌های حاوی سولفات روی درخشندگی و ظاهر رنگ مو‌ها تأثیر می‌گذارند و به مرور زمان، رنگ مو را کدر و محو می‌کنند. در واقع، مو‌های رنگ‌شده، نیاز به مراقبت بیشتری دارند، تا شاداب و سالم به نظر برسند. برای این منظور باید از مواد مضری مانند سولفات کمتر استفاده کنید. شامپو بدون سولفات، برای حفظ رطوبت مو‌های رنگ‌شده بسیار کاربردی است و در درخشندگی و نرمی مو‌ها نیز نقش پررنگی دارد.

با شامپو فری سولفات برای موهای چرب با چربی خداحافظی کنید!

کاربرد شامپو فری سولفات برای موهای چرب

شامپو بدون سولفات باید حتماً در روتین مراقبت مو‌های چرب باشد. مو‌های چرب، معمولاً نیاز به شستشوی روزانه یا نهایتاً یک روز در میان دارند و همین مسأله موجب آسیب دیدن مو‌ها می‌شود. افراد با مو‌های چرب برای استفاده‌ی روزانه باید حتماً از شامپو بدون سولفات استفاده کنند، تا میزان آسیب مو‌هایشان به حداقل برسد.
توجه داشته باشید، شامپو بدون سولفات، یک شامپو ملایم است و اگر چربی پوست سر زیاد باشد، ممکن است در کنترل آن دچار مشکل شود؛ به همین علت افرادی که موی چرب دارند، باید هفته‌ای یک بار از شامپوی سولفات دار، جهت پاکسازی کامل کف سرشان استفاده کنند.

ایستگاه رطوبت‌رسانی؛ شامپو فری سولفات برای موهای خشک

استفاده از شامپو فری سولفات برای موهای خشک

شامپو فری سولفات، تأثیر شگفت‌انگیزی روی مو‌های خشک و مجعد دارد. حفظ رطوبت طبیعی مو و ایجاد تعادل در چربی مو، باعث جلوگیری از خشکی و از بین رفتن حالت طبیعی مو‌های فر می‌شود. مو‌های فر به‌دلیل ساختار خود، رطوبت کم‌تری نسبت به مو‌های معمولی دارند. این محصول با حفظ رطوبت طبیعی باعث آبرسانی بهتر مو‌ها و در نتیجه جلوگیری از خشکی، شکنندگی، موخوره و حتی شوره سر می‌شود. درواقع شما قیمت شامپو بدون سولفات برای موهای خشک را پرداخت نمی‌کنید، بلکه قیمتی برای داشتن نرم‌ترین موهای جهان را می‌پردازید.

شامپو بدون سولفات برای مو‌های کراتینه شده

استفاده از شامپو بدون سولفات برای موهای کراتینه شده

کراتینه کردن مو‌ها، یکی از پرطرفدارترین روش‌هایی است که امروزه از آن استفاده زیادی می‌شود. اگرچه این‌کار نرمی و صافی را برای مو‌ها به ‌ارمغان می‌آورد، باوجود‌این، به‌دلیل استفاده از مواد شیمیایی قوی، ریشه مو‌ها پس از کراتینه ضعیف شده و همین موضوع باعث شکنندگی و آسیب‌پذیری مو‌ها می‌شود.
خرید شامپو بدون سولفات به‌دلیل فرمولاسیون ملایم و مناسب برای نرمی و شست‌وشوی مو‌ها، باعث رفع خشکی، تقویت مو‌ها و حالت‌دهی و نرمی بیشتر می‌شود. به همین دلیل است که بعد از کراتینه توصیه می‌شود، حتماً از شامپو‌های مخصوص بدون پارابن استفاده شود.

موهای خود را با شامپو بدون سولفات برای مو‌های آسیب دیده نجات دهید!

کاربرد شامپو بدون سولفات برای مو‌های آسیب دیده

شامپو بدون سولفات برای مو‌های آسیب دیده از واجبات است. مو‌هایی که به هر دلیلی، چه شیمیایی و چه دلایل دیگر آسیب دیده‌اند، نسبت به سولفات بسیار حساس هستند. شامپو‌های سولفات دار بسیار قوی هستند و این قدرت شیمیایی برای مو‌های آسیب دیده مضر است. افرادی که مو‌های آسیب دیده دارند، در قدم اول روتین مویی‌ خود، باید از شامپو فاقد سولفات استفاده کنند و سپس سایر کار‌های مراقبتی را انجام دهند.

شامپو بدون سولفات برای موهای حساس و شکننده

شامپوی فری سولفات خارجی برای موهای حساس و شکننده

افرادی که پوست سر و جنس مو‌های حساس و شکننده‌ای دارند، برای حفظ رطوبت و کاهش آسیب‌دیدگی‌های بیشتر، می‌توانند از شامپو سولفات فری استفاده کنند. توجه کنید، شامپو‌های معمولی حاوی سولفات و پارابن، باعث تحریک پوست سر و حتی ایجاد خارش، قرمزی و التهاب می‌شوند. بنابراین، اگر پوست سر و مو‌های حساس و آسیب‌پذیری دارید از استفاده شامپو‌های حاوی سولفات خودداری کنید.

مراقب مو، دوستدار چشم؛ شامپو بدون سولفات برای چشم‌های حساس

اگر چشم‌هایتان به برخی شامپو‌ها حساس است، بی‌شک وجود سولفات باعث قرمزی و تحریک بیشتر چشم‌ها می‌شود. استفاده از شامپوی فری سولفات می‌تواند به حل مشکل حساسیت چشم‌ها کمک زیادی کند. بنابراین، هنگام شست‌وشوی مو‌های خود یا کودکان حتماً دقت کنید که شامپوی مورد استفاده بدون پارابن باشد.

نحوه استفاده از شامپو بدون سولفات؛ نکات و ترفندها

نحوه استفاده از شامپو سولفات فری ونتی پیو

نحوه استفاده از شامپو بدون سولفات ساده بوده و فقط کافی است مراحل زیر را انجام دهید:

  1. ابتدا موهای خود را خیس نمایید.
  2. دو یا 5 قطره از شامپو فری سولفات را کف دست ریخته و آن را به خوبی مخلوط کنید.
  3. یک دقیقه یا حتی بیشتر شامپو را روی سر خود ماساژ دهید.
  4. اجازه دهید یک تا دو دقیقه، شامپو روی سر باقی بماند.
  5. به‌طور کامل آن را از موهای خود بشویید.

فراتر از مرزها‌؛ شامپو بدون سولفات خارجی

خرید شامپو بدون سولفات خارجی

شامپوهای بدون سولفات خارجی، از جمله محصولاتی هستند، که در بازار مراقبت از مو و پوست سر، جای خود را پیدا کرده‌اند و به‌عنوان یک گزینه معتبر برای افرادی که به سلامت موها و پوست سر خود اهمیت می‌دهند، شناخته می‌شوند. یکی از برندهای برجسته در این زمینه برند ایتالیایی ونتی پیو است.
این برند به ارائه شامپوهای بدون سولفات با ترکیبات طبیعی و مواد مغذی متمرکز است. شامپوهای ونتی به‌عنوان یک پیشنهاد عالی برای نرم‌تر کردن موها، تقویت آنها و جلوگیری از آسیب‌های ناشی از شوینده‌های سولفاتی شناخته می‌شوند. این برند نه تنها به فکر سلامت موهای شما است، بلکه زیبایی موها نیز برایش اهمیت بالایی دارد.

درخشندگی بدون سولفات

درخشندگی موها با خرید شامپو فری سولفات ونتی پیو

شامپو بدون سولفات خارجی “ونتی پیو” انتخابی کم‌نظیر برای تمامی افرادی است، که به دنبال موهایی زیبا و سالم هستند. این محصول توسط برند معتبر ونتی به بازار عرضه شده و با ترکیبات طبیعی خود، قول بهبود کیفیت موها و پوست سر را می‌دهد.
با ونتی پیو، شما نه تنها موهایتان را از آسیب‌های ناشی از سولفات نجات می‌دهید، بلکه از طریق مواد مغذی موجود در ترکیب آن، موهای خود را تقویت کرده و آنها را نرم‌تر و خیره‌کننده‌تر می‌کنید. با ونتی پیو، دیگر نیازی به انتخاب بین زیبایی و سلامت مو ندارید؛ این شامپو باعث می‌شود تا موهای شما به اندازه‌ی دلخواه شما زیبا و سالم باشند.

سؤالات متداول

  1. حجم شامپو فری سولفات ونتی پیو چقدر است؟

    ونتی پیو شامپو بدون سولفات را در دو حجم ۱۰۰۰ میل و ۲۵۰ میل ارائه می‌دهد که براساس نیاز خود می‌توانید هر کدام را با قیمت‌های درج‌شده در صفحه محصول تهیه کنید.

  2. شامپوی بدون سولفات برای چه نوع مو‌هایی مناسب است؟

    شامپو‌های بدون سولفات به‌دلیل استفاده‌نکردن از مواد مضر و شیمیایی برای انواع مو‌های معمولی، حساس، خشک و چرب گزینه مناسبی است.

  3. آیا شامپو‌های کودکان بدون سولفات ساخته می‌شوند؟

    بله، برای حفاظت از پوست و موی سر و چشم‌ها در برابر واکنش‌های آلرژیک، شامپو‌های کودکان را بدون سولفات با ترکیبات ملایم می‌سازند.

  4. خرید اینترنتی شامپو بدون سولفات چطور میسر است؟

    شما به راحتی آب خوردن، می‌توانید سری به سایت ونتی بزنید و به‌صورت اینترنتی شامپو فری سولفات ونتی را خریداری کرده و درب منزل تحویل بگیرید.